Apple Support

We bieden support op locatie en op afstand. Hiervoor hebben wij een eigen servicedesk. Wanneer je contact opneemt, dan heb je direct contact met een servicedesk engineer. Zij zijn gespecialiseerd in het bieden van professionele Apple Support.

Onze dienstverlening wordt uitsluitend uitgevoerd door Apple gecertificeerde engineers. Apple Support is een combinatie van telefonische support door onze Servicedesk en support op locatie. Dit kan op basis van een strippenkaart, periodiek beheer of via onze meest uitgebreide supportovereenkomst, de Service Level Agreement.

Online Support

Online Support

Ondervind je IT-problemen? Speciaal voor onze klanten hebben wij Online Support opgezet. Hiermee bieden wij hulp op afstand ten tijde van nood. Laat een ticket achter met het probleem en wij komen met een oplossing. Na het achterlaten van een ticket ontvang je een bevestiging per e-mail, maar ook tussentijdse updates en een afmelding zodra het probleem is verholpen. Is het een noodgeval? Met Remote Support nemen wij de computer over en lossen zo kleine storingen op.

Service of beheer op locatie

Onze field of system engineers verzorgen alle werkzaamheden die een interne systeembeheerder zou doen. Bijvoorbeeld het installeren van een (nieuwe) Mac, het upgraden van software of het aanleggen van een (draadloos) netwerk. Ook het optimaliseren en het opschonen van het systeem van de Mac, zodat deze veel stabieler en sneller functioneert en het oplossen van interne IT-problemen behoort tot de mogelijkheden.

Detachering

Heb je voor langere tijd een IT-professional nodig? Wij werken ook op basis van detachering. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden. Wij helpen je graag verder.

Strippenkaart

Strippenkaart

Wij bieden graag snelle en optimale ondersteuning bij storingen binnen jouw IT-omgeving. Onze strippenkaart geeft je de mogelijkheid om direct een beroep te doen op onze supportdiensten op het moment dat jij dat nodig hebt.

Periodiek beheer

Periodiek beheer

Op afgesproken tijden voert één van onze engineers systeembeheer uit in de ICT-omgeving. Meestal kan dat op afstand, maar ook op locatie kunnen er werkzaamheden worden uitgevoerd.

Service Level Agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA)

Een SLA is een combinatie van telefonische support, arbeidsloon, voorrijkosten en periodiek beheer. Hierdoor ben je altijd verzekerd van een optimaal werkende IT-omgeving. Een SLA wordt aangegaan voor een jaar en is volledig af te stemmen op jouw wensen.