Een iPad in retail geeft je zoveel meer dan alleen betalen

iPad is ideaal om te gebruiken binnen retail. De iPad biedt een onderneming de mogelijkheid tot een geïntegreerd kassasysteem en geeft medewerkers de gelegenheid om de klantbeleving binnen een winkel te verhogen. Een POS-oplossing (Point Of Sale) via iPad zorgt ervoor dat jij geen verkoopkans meer hoeft te missen. Onze PRO’s laten graag zien hoe een iPad waarde kan toevoegen binnen jouw retailorganisatie.

iPad als kassasysteem

iPad als kassasysteem

Een mobiele POS-oplossing via iPad kan processen binnen een winkel optimaliseren en de klantbeleving verhogen. Wil je ook iPad introduceren binnen jouw retailorganisatie? Via de Manged Workplace heb je alles wat je hiervoor nodig hebt onder één dak. Hardware, applicaties, beheer en financiering. Neem contact op met onze PRO’s voor meer informatie.

Processen optimaliseren

Wanneer iPad onderdeel is van het kassasysteem, dan zien we dat het device veelal gebruikt wordt voor het optimaliseren van processen. Een iPad kan zich aanpassen aan specifieke situaties, om daarmee waarde toe te voegen voor de klant en medewerkers. Apps geven jouw organisatie de mogelijkheid te blijven innoveren.

Betere winkelervaring

Volgens de State of the Consumer-tracker van Deloitte verliezen traditionele winkeliers jaarlijks 40 miljard dollar aan potentiële verkoop aan klanten die geen zin hebben om in een lange rij voor de kassa te gaan staan. Een iPad is daarom uitermate geschikt om in te zetten op de winkelvloer om voor de best mogelijke winkelervaring te zorgen.

Betrokken medewerkers

Met een dashboard kun je een visuele weergave van gegevens in realtime laten zien, zodat jouw medewerkers alle informatie die ze nodig hebben, direct bij de hand hebben. Of maak roosters inzichtelijk in een applicatie. Hierdoor kan een medewerker snel zien waar hij of zij geroosterd is. Een manager past het werkgebied van een medewerker aan en de medewerker krijgt hier direct een notificatie van op het device.

Voorbeeld: efficiënte communicatie met het magazijn
Wanneer een klant een product wil passen dat in het magazijn ligt, dan kunnen winkelmedewerkers live voorraad zien en een verzoek snel doorspelen naar het magazijn, zodat zij zelf bij de klant kunnen blijven. In de tussentijd kunnen ze meer vertellen over het product en hoe je dit bijvoorbeeld het beste onderhoudt. Dat betekent een betere winkelervaring voor klanten.

Voorbeeld: informatie on the spot
Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om apps te koppelen aan een CRM-systeem. Scan de barcode van een product en krijg direct alle informatie te zien over de voorraad in verschillende winkels, beschikbare versies of bijvoorbeeld alternatieve producten. De informatie is direct beschikbaar in het bijzijn van de klant.

Voorbeeld: betalingen ontvangen
Klanten kunnen altijd en overal betalen, of je nu online of offline bent. Dankzij innovatieve apps en betalingsoplossingen op iPad heb je jouw kassa altijd bij de hand en hoeven klanten niet in de rij te staan.

Daag ons uit

De PRO’s van Pro Warehouse helpen je graag bij het realiseren van de optimale setup, zodat jij kan blijven groeien met jouw bedrijf. Neem contact op en daag ons uit!