Per 1 Juli biedt Economische Zaken de mogelijkheid om subsidie aan te vragen voor het digitaliseren van de bedrijfsvoering voor retailers. Onze PRO’s helpen je graag met een passende oplossing deze stap te zetten.

iPad als kassasysteem
iPad is ideaal om te gebruiken binnen retail. De iPad biedt een onderneming een geïntegreerd kassasysteem en geeft medewerkers de gelegenheid om de klantbeleving binnen een winkel te verhogen. Een POS-oplossing (Point Of Sale) via iPad zorgt ervoor dat jij geen verkoopkans meer hoeft te missen. Onze PRO’s laten graag zien hoe een iPad waarde toevoegt binnen jouw retailorganisatie.
Een mobiele POS-oplossing via iPad optimaliseert processen binnen een winkel en verhoogt de klantbeleving. Wil je ook iPad introduceren binnen jouw retailorganisatie? Via de Managed Workplace heb je alles wat je hiervoor nodig hebt onder één dak. Hardware, applicaties, beheer en financiering. Neem vrijblijvend contact op met onze PRO’s voor meer informatie.
Processen optimaliseren
Wanneer iPad onderdeel is van het kassasysteem, dan zien we dat het device veelal gebruikt wordt voor het optimaliseren van processen. Een iPad kan zich aanpassen aan specifieke situaties, om daarmee waarde toe te voegen voor de klant en medewerkers. Er zijn veel apps die jouw organisatie de mogelijkheid bieden om te blijven innoveren.
Betere winkelervaring
Volgens de State of the Consumer-tracker van Deloitte verliezen traditionele winkeliers jaarlijks 40 miljard dollar aan potentiële verkoop aan klanten die geen zin hebben om in een lange rij voor de kassa te gaan staan. Een iPad is daarom uitermate geschikt om in te zetten op de winkelvloer om voor de best mogelijke winkelervaring te zorgen.
Betrokken medewerkers
Met een dashboard kun je een visuele weergave van gegevens in realtime laten zien, zodat jouw medewerkers alle informatie die ze willen, direct bij de hand hebben. Of maak roosters inzichtelijk in een applicatie. Hierdoor kan een medewerker snel zien waar hij of zij geroosterd is. Een manager past het werkgebied van een medewerker aan en de medewerker krijgt hier direct een notificatie van op het device.
Wanneer een klant een product wil passen dat in het magazijn ligt, dan kunnen winkelmedewerkers live voorraad zien en een verzoek snel doorspelen naar het magazijn, zodat zij zelf bij de klant kunnen blijven. In de tussentijd kunnen ze meer vertellen over het product en hoe je dit bijvoorbeeld het beste onderhoudt. Dat betekent een betere winkelervaring voor klanten.
Voorbeeld: informatie on the spot
Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om apps te koppelen aan een CRM-systeem. Scan de barcode van een product en krijg direct alle informatie te zien over de voorraad in verschillende winkels, beschikbare versies of bijvoorbeeld alternatieve producten. De informatie is direct beschikbaar in het bijzijn van de klant.
Voorbeeld: betalingen ontvangen
Klanten kunnen altijd en overal betalen, of je nu online of offline bent. Dankzij innovatieve apps en betalingsoplossingen op iPad heb je jouw kassa altijd bij de hand en hoeven klanten niet in de rij te staan.
Daag ons uit
De PRO’s van Pro Warehouse helpen je graag bij het realiseren van de optimale setup, zodat jij kan blijven groeien met jouw bedrijf. Neem contact op en daag ons uit!