AppleCare for Enterprise

AppleCare for Enterprise biedt onder andere flexibele service-opties, snelle service op locatie en reparatie of vervanging van devices binnen een werkdag. Het kan de interne helpdesk werk uit handen nemen door eindgebruikers 24/7 telefonisch technische ondersteuning te bieden.

Twee, drie of vier jaar

Twee, drie of vier jaar

Afhankelijk van het abonnement dat je kiest, heb je de keuze uit twee, drie of vier jaar dekking voor service op locatie, gerekend vanaf de aankoopdatum van de hardware. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt dit zo snel mogelijk verholpen door AppleCare for Enterprise. Je hardware kan al de volgende werkdag ter plaatse worden gerepareerd, of bij een Apple Authorized Service Provider.

Aanvullende reparatie of vervanging van devices

Naast de hardware reparatie op locatie kun je tot wel 4 procent van alle gedekte Mac-computers laten repareren, of tot wel 10 procent van je gedekte iPads of iPhones. Met welke reden dan ook, zonder extra kosten. Dus als een medewerker per ongeluk een device beschadigt, kun je dat laten repareren dankzij AppleCare for Enterprise.

Aanvullende reparatie of vervanging van devices
Support voor IT-afdelingen

Support voor IT-afdelingen

Onder AppleCare for Enterprise valt ook AppleCare Help Desk Support, waarmee je onbeperkt recht hebt op telefonische ondersteuning voor hardware- en software­diagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor op Apple gebaseerde oplossingen. Voor complexere problemen kun je via AppleCare for Enterprise per jaar ook één keer gebruikmaken van support voor de IT-afdeling. Je krijgt dan ondersteuning bij complexe implementatie- en integratieprocessen, waaronder MDM en Active Directory.

Een aanbod op maat

AppleCare for Enterprise is verkrijgbaar in op volume gebaseerde prijsniveaus vanaf 200, 1000 en 5000 gedekte devices. Neem vrijblijvend contact op om te bepalen welk prijsniveau het beste past bij jouw organisatie. We helpen je graag verder.

Een aanbod op maat