Apple Care voor bedrijven - Pro Warehouse

Apple Care voor bedrijven

Dekking voor IT-afdelingen

AppleCare for Enterprise biedt ondersteuning aan IT-afdelingen bij de implementatie van iOS, OS X of OS X Server in je organisatie. AppleCare OS Support omvat ondersteuning per telefoon en e-mail bij complexe gebruiks-, migratie- en integratiekwesties. De drie plannen bieden allemaal ondersteuning bij het oplossen van technische problemen met behulp van commandoregeltools. Of je nu slechts af en toe een vraag hebt of regelmatig ondersteuning nodig hebt, er is altijd een ondersteuningsplan dat aan je behoeften beantwoordt. Elk plan biedt tot één jaar dekking.

Pro Warehouse - Dekking voor IT-afdelingen

Alliance, Preferred of Select Support?

Afhankelijk van het plan dat je kiest (Alliance, Preferred of Select Support) kun je bijvoorbeeld een onbeperkt aantal ondersteuningsaanvragen indienen, tot zes contactpersonen binnen de organisatie opgeven, 24 uur per dag en 7 dagen per week binnen één uur ondersteuning krijgen bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik), een technische evaluatie op locatie laten uitvoeren, en nog veel meer.

AppleCare OS Support - Alliance

Biedt dekking voor een onbeperkt aantal ondersteuningsaanvragen op bedrijfsniveau vanuit verschillende locaties in je organisatie door zes technische contactpersonen, en ondersteuning binnen 1 uur, 24 uur per dag en 7 dagen per week, bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik). Het plan omvat tevens een evaluatie van je systeem op locatie door een technisch medewerker van Apple en de toewijzing van een technische accountmanager aan je organisatie voor één jaar.

AppleCare OS Support - Preferred

Biedt ondersteuning voor een ongelimiteerd aantal incidenten op bedrijfsniveau voor twee technische contactpersonen binnen je organisatie, en biedt service binnen twee uur voor problemen van topprioriteit (server down) 12 uur per dag, 7 dagen per week, en je krijgt gedurende één jaar een technische accountmanager aan je organisatie toegewezen.

AppleCare OS Support - Select

Biedt dekking voor maximaal tien ondersteuningsaanvragen op bedrijfsniveau en ondersteuning binnen vier uur bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik), 12 uur per dag en 7 dagen per week. Ondersteuningsaanvragen die niet worden gebruikt, vervallen na één jaar.

Meer weten over Apple Care voor bedrijven

Neem contact met ons op
of bel

020 - 423 16 53

Oplossingen & Diensten

Samen met onze partners zetten we onze kennis en ervaring op het gebied van inrichting, het beheer en de optimalisatie van IT bij bedrijven graag in om je te adviseren en te begeleiden bij de keuzes voor de lange en de korte termijn.

TopBrewer koffiemachine

De TopBrewer is aan te sturen met een app. Stel je eigen koffie of andere drank samen via de app en sla deze vervolgens op onder je favorieten. Zo heb je altijd de koffie die bij je past.
Pro Warehouse-TopBrewer koffiemachine
Bekijk

Mac as a Service (DaaS)

Onze DaaS oplossing voor Apple bieden we aan als “Mac as a Service”. Je betaalt voor Mac as a Service een vast bedrag per maand voor Apple hardware, beheer, beveiliging, uitrol, garantie en support.
Pro Warehouse-Mac as a Service (DaaS)
Bekijk

Subscription Based Services

Een uitgebreid portfolio van Apple Subscription Based Services voor alle MacOS- en iOS-behoeften. Van alleen management en beheer tot een complete werkplek als een service.
Pro Warehouse-Subscription Based Services
Bekijk

Dé Apple Authorised Reseller van Nederland

Pro Warehouse is al meer dan 10 jaar de zakelijke Apple Authorised Reseller van Nederland.
Met 100% focus op Apple in de zakelijke markt zet Pro Warehouse haar kennis en ervaring op het gebied van inrichting, het beheer en de optimalisatie van IT bij bedrijven graag in om te adviseren en te begeleiden bij de keuzes voor de lange en de korte termijn.

Meer over Pro Warehouse
Powered By HVMP Internet Marketing