AppleCare OS Support - Pro Warehouse

AppleCare OS Support


Dekking voor IT-afdelingen

AppleCare for Enterprise biedt ondersteuning aan IT-afdelingen bij de implementatie van iOS, OS X of OS X Server in je organisatie. AppleCare OS Support omvat ondersteuning per telefoon en e-mail bij complexe gebruiks-, migratie- en integratiekwesties. De drie plannen bieden allemaal ondersteuning bij het oplossen van technische problemen met behulp van commandoregeltools. Of je nu slechts af en toe een vraag hebt of regelmatig ondersteuning nodig hebt, er is altijd een ondersteuningsplan dat aan je behoeften beantwoordt. Elk plan biedt tot één jaar dekking.

Pro Warehouse - Dekking voor IT-afdelingen

Alliance, Preferred of Select Support?

Afhankelijk van het plan dat je kiest (Alliance, Preferred of Select Support) kun je bijvoorbeeld een onbeperkt aantal ondersteuningsaanvragen indienen, tot zes contactpersonen binnen de organisatie opgeven, 24 uur per dag en 7 dagen per week binnen één uur ondersteuning krijgen bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik), een technische evaluatie op locatie laten uitvoeren, en nog veel meer.

AppleCare OS Support - Alliance

Biedt dekking voor een onbeperkt aantal ondersteuningsaanvragen op bedrijfsniveau vanuit verschillende locaties in je organisatie door zes technische contactpersonen, en ondersteuning binnen 1 uur, 24 uur per dag en 7 dagen per week, bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik). Het plan omvat tevens een evaluatie van je systeem op locatie door een technisch medewerker van Apple en de toewijzing van een technische accountmanager aan je organisatie voor één jaar.

AppleCare OS Support - Preferred

Biedt ondersteuning voor een ongelimiteerd aantal incidenten op bedrijfsniveau voor twee technische contactpersonen binnen je organisatie, en biedt service binnen twee uur voor problemen van topprioriteit (server down) 12 uur per dag, 7 dagen per week, en je krijgt gedurende één jaar een technische accountmanager aan je organisatie toegewezen.

AppleCare OS Support - Select

Biedt dekking voor maximaal tien ondersteuningsaanvragen op bedrijfsniveau en ondersteuning binnen vier uur bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik), 12 uur per dag en 7 dagen per week. Ondersteuningsaanvragen die niet worden gebruikt, vervallen na één jaar.

Meer weten over AppleCare OS Support

Neem contact met ons op
of bel

020 - 423 16 53

Oplossingen & Diensten

Samen met onze partners zetten we onze kennis en ervaring op het gebied van inrichting, het beheer en de optimalisatie van IT bij bedrijven graag in om je te adviseren en te begeleiden bij de keuzes voor de lange en de korte termijn.

Wifi as a Service

Wij bieden oplossingen om het Wireless netwerk te beheren en te monitoren. Hierbij kijken we naar de netwerkbelasting en zorgen wij voor optimale gebruikservaring met een goede wireless netwerk.
Pro Warehouse-Wifi as a Service
Bekijk

Management as a Service

Voor een vast bedrag per maand kunnen wij de werkplekken van jullie organisatie beheren. In dit maandbedrag is de Jamf Pro licentie, telefonische support en eenvoudige uitrol van devices inbegrepen.
Pro Warehouse-Management as a Service
Bekijk

ProCare

Verleng je standaard Apple-garantie met twee jaar tegen productie- en fabrieksfouten of schade.
Pro Warehouse-ProCare
Bekijk

Dé Apple Authorised Enterprise Reseller van Nederland

Pro Warehouse is al meer dan 10 jaar de zakelijke Apple Authorised Enterprise Reseller van Nederland.
Met 100% focus op Apple in de zakelijke markt zet Pro Warehouse haar kennis en ervaring op het gebied van inrichting, het beheer en de optimalisatie van IT bij bedrijven graag in om te adviseren en te begeleiden bij de keuzes voor de lange en de korte termijn.

Meer over Pro Warehouse
Powered By HVMP Internet Marketing